fbpx

backup

Poznaj ofertę rejsów Odra i Peene Queen

rejsy-specjalne
Rejsy do i w Świnoujściu
rejsy-doo-swinoujscia
Rejsy do Świnoujścia
Odra-i-Peene-Queen-2
Czartery dla firm i nie tylko

Cały statek tylko dla Ciebie

  • Szukają Państwo oryginalnego miejsca na konferencję, szkolenie bądź imprezę integracyjną? 
  • Statki Białej Floty pływające po Odrze (Odra Queen i Peene Queen) są ciekawym pomysłem na organizację spotkania integracyjnego lub biznesowego. Każda z jednostek dysponuje odpowiednim wyposażeniem i niepowtarzalnymi widokami na Szczecin z perspektywy wody.
Dowiedz się więcej
Welcome to

the place of enjoyment

Visit our gallery
Events schedule
Book a package
Never ending enjoyment

a vacation near your home

Completely remodeled and new for 2017, the new management is bringing you a Playa Pool Club facility with all the amenities and more of a private club, but without the expensive bond to join. Explore our membership options, see upcoming events, and view our gallery to learn more about the plans for our new facility.

More than just a pool

our pool facilities

We offer all the options that a traditional club does without an expensive bond required to join.

Enjoyment and activities that never end

visit gallery page

[ess_grid alias="Home Gallery"]
$900

Family Season Pass

  • Up to 5 people
  • 3 month
  • Unlimited Visits
  • Drinks Discount
learn more
$700

Couple Season Pass

  • 2 people
  • 3 month
  • Unlimited Visits
  • Drinks Discount
learn more
$500

Individual Season Pass

  • 1 person
  • 3 month
  • Unlimited Visits
  • Drinks Discount
learn more
Our packages

Explore our membership options

With a full-size Olympic swimming pool as well as a kiddie pool with water feature, whether you are a single professional looking for somewhere to relax, swim, and sun bath or a family looking for fun for the kids and adults, you’ve come to the right club. On top of all that we also offer all the amenities of a private resort, right in your backyard.

reserve for parties!

Testimonials

read visitors reviews

Our son had the privilege of being coached by your coaches on the team over the course of several months. All coaches are extremely knowledgeable and are great motivators and educators. You simply can’t learn the fundamentals of a good swim stroke on your own and finding a great teacher is a critical step in that process.

Vanessa Gilmor & Julia Green

My family is fond of swimming and thus swimming pool at the Club is definitely fun because it’s not just an Olympic rectangular pool. My son is just 2 years old and he has the best of fun in the lagoon section of the swimming pool which is just less than a feet deep. My family and I absolutely love this place.

Homer Lewis & Sheryl Lloyd

We would just like to say that we greatly appreciate the way things are run and the people who make it happen. It is a wonderful experience and adds so much meaning to our lives. In particular, the pool is better than ever. The management and staff are doing a terrific job and it is always a pleasure to be there.

Joseph Gardner & Karen Fletcher

Much more than just a pool

contact info

Call Us Today 0 (800) 123-456

Work Time 8:00 - 18:00

123, New Lenox Chicago, IL 60606

info@example.com

We are on instagram

Follow us

[instagram-feed]

Rejs-odra-i-peene-queen-I
Trasa po szczecińskim porcie / 1 godzina

Rejsy regularne

  • Wały Chrobrego > Stare Miasto > Elewator Ewa > Kanał Grabowski > Przekop Mieleński > Morska Stocznia Remontowa „Gryfia” > Marina Gocław > Nabrzeża Snop i Huk > Wały Chrobrego

Są wizytówką Szczecina. Mają 500 m długości i leżą 19 m nad poziomem brzegu Odry. Powstały z inicjatywy nadburmistrza Hermanna Hakena w latach 1902 – 1921. Na Wałach zlokalizowane są siedziby Akademii Morskiej, Muzeum Narodowego i Teatru Współczesnego oraz Urzędu Wojewódzkiego. Z wody można objąć wzrokiem cały kompleks, a także zobaczyć fontannę zdobioną figurami Jana z Kolna i Jana Wyszaka.

Położone tuż nad Odrą, a rozciąga się aż do ulicy Niepodległości. Bombardowania w trakcie wojny zniszczyły prawie w 90 procentach jego zabudowę. Mimo tego, w obrębie Starego Miasta nadal znajduje się wiele ważnych zabytków Szczecina, m.in. Ratusz Staromiejski, Zamek Książąt Pomorskich, Baszta Siedmiu Płaszczy, Pałac Sejmu Stanów Pomorskich czy Bazylika
Archikatedralna św. Jakuba.

Wybudowany na początku XX wieku elewator-gigant. Największy tego typu obiekt w Polsce, który zaskakuje liczbami. Kubatura budynku to 75 tys. m³, co pozwala na składowanie ok. 50 tys. ton zboża (posiada aż 170 komór składowych). Jego wysokość w najwyższym miejscu wynosi 64 metrów – tyle, co 18-piętrowy wieżowiec. Podczas rejsu po porcie można natrafić na przeładunek zboża metodą ssącą.

Kanał wodny na Międzyodrzu, który jest częścią portu morskiego w Szczecinie. Ma długość 450 metrów i łączy Odrę z Przekopem Mieleńskim. Przy kanale położona jest Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A. Tam można wypatrzeć m.in. wieżę peryskopową, która jest pozostałością po stoczni łodzi podwodnych.

Zwany także Nowym Przekopem. Do 1949 roku funkcjonował pod niemiecką nazwą Mölln Fahrt. To żeglowny kanał w Dolinie Dolnej Odry o długości około 5 kilometrów. Należy do akwatorium portu morskiego w Szczecinie. Na północy sięga Kanału Grabowskiego, na południu łączy się zaś z Parnicą i Basenem Górniczym.

Stocznia dysponująca jednym z najnowszych i największych doków w Polsce. Położona na wyspie Gryfia, pomiędzy Odrą Zachodnią i Przekopem Mieleńskim. Początki jej działalności sięgają lat 50. XX wieku. Przy jej nabrzeżach można wypatrzeć zarówno prywatne jachty, jak i promy pasażerskie największych światowych armatorów.

Przystań z widokiem na zabytkową wieżę Bismarcka i leśne Uroczysko Kupały. Mimo iż znajduje się przy głównym torze wodnym Szczecin – Świnoujście, jest bezpieczna i spokojna. Cumują tu zarówno małe jednostki, jak i duże jachty oraz łodzie motorowe. Co ciekawe, jachty, które mają powyżej 55 lat, płacą za postój taniej!

Znajdują się na Gocławiu. W basenie pomiędzy nabrzeżami miał miejsce pierwszy załadunek w polskim Szczecinie. 12 sierpnia 1946 r. przeniesiono na szwedzki statek „Irma Skillinge” 330 ton węgla. Wszystko odbyło się ręcznie, przy użyciu koszy i windy okrętowej. W ten sposób zaczęto odbudowywać renomę miejsca, które podczas II wojny światowej uległo zniszczeniu.

rejsy-specjalne
Trasa po szczecińskim porcie / 2 godziny

Rejsy specjalne

  • Wały Chrobrego > Stare Miasto > Elewator Ewa > Kanał Grabowski > Przekop Mieleński > Morska Stocznia Remontowa „Gryfia” > Rzeka Święta > Jezioro Dąbie > Iński Nurt z Betonowcem > Nabrzeża Snop i Huk > Marina Gocław > Wały Chrobrego
Zarezerwuj rejs

Są wizytówką Szczecina. Mają 500 m długości i leżą 19 m nad poziomem brzegu Odry. Powstały z inicjatywy nadburmistrza Hermanna Hakena w latach 1902 – 1921. Na Wałach zlokalizowane są siedziby Akademii Morskiej, Muzeum Narodowego i Teatru Współczesnego oraz Urzędu Wojewódzkiego. Z wody można objąć wzrokiem cały kompleks, a także zobaczyć fontannę zdobioną figurami Jana z Kolna i Jana Wyszaka.

Położone tuż nad Odrą, a rozciąga się aż do ulicy Niepodległości. Bombardowania w trakcie wojny zniszczyły prawie w 90 procentach jego zabudowę. Mimo tego, w obrębie Starego Miasta nadal znajduje się wiele ważnych zabytków Szczecina, m.in. Ratusz Staromiejski, Zamek Książąt Pomorskich, Baszta Siedmiu Płaszczy, Pałac Sejmu Stanów Pomorskich czy Bazylika
Archikatedralna św. Jakuba.

Wybudowany na początku XX wieku elewator-gigant. Największy tego typu obiekt w Polsce, który zaskakuje liczbami. Kubatura budynku to 75 tys. m³, co pozwala na składowanie ok. 50 tys. ton zboża (posiada aż 170 komór składowych). Jego wysokość w najwyższym miejscu wynosi 64 metrów – tyle, co 18-piętrowy wieżowiec. Podczas rejsu po porcie można natrafić na przeładunek zboża metodą ssącą.

Kanał wodny na Międzyodrzu, który jest częścią portu morskiego w Szczecinie. Ma długość 450 metrów i łączy Odrę z Przekopem Mieleńskim. Przy kanale położona jest Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A. Tam można wypatrzeć m.in. wieżę peryskopową, która jest pozostałością po stoczni łodzi podwodnych.

Zwany także Nowym Przekopem. Do 1949 roku funkcjonował pod niemiecką nazwą Mölln Fahrt. To żeglowny kanał w Dolinie Dolnej Odry o długości około 5 kilometrów. Należy do akwatorium portu morskiego w Szczecinie. Na północy sięga Kanału Grabowskiego, na południu łączy się zaś z Parnicą i Basenem Górniczym.

Stocznia dysponująca jednym z najnowszych i największych doków w Polsce. Położona na wyspie Gryfia, pomiędzy Odrą Zachodnią i Przekopem Mieleńskim. Początki jej działalności sięgają lat 50. XX wieku. Przy jej nabrzeżach można wypatrzeć zarówno prywatne jachty, jak i promy pasażerskie największych światowych armatorów.

Ciągnie się od Odry Zachodniej do jeziora Dąbie. To jeden z większych nurtów Międzyodrza. Tereny nad Świętą są niezwykle malownicze. Towarzystwo rzeki upodobały sobie rozmaite gatunki ptaków. Można tu wypatrzeć nawet orła bielika. Wzdłuż rzeki usytuowane są zakątki wodne dla kajakarzy, żeglarzy czy miłośników wędkowania.

Jedno z największych polskich jezior. Z powierzchnią 56 km2 zajmuje czwarte miejsce. Wyróżnia się tym, że jako jedyne może gościć statki pełnomorskie. Historycznie zresztą jezioro stanowiło część Zalewu Szczecińskiego, do rozłamu doszło przez rozrastającą się deltę rzeki Iny. W północnej części Dąbia leży potężny wrak niemieckiego betonowca.

Wielki żelbetowy wrak, który tkwi na mieliźnie na jeziorze Dąbie. To kadłub byłego tankowca przewożącego benzynę syntetyczną z fabryki w Policach do Świnoujścia. Pochodzi z lat 40. XX wieku Po koniec wojny betonowiec został zbombardowany, a następnie jego wrak zatopiono. Przez pewien czas był nawet pomysł, aby zrobić z niego basen…

Znajdują się na Gocławiu. W basenie pomiędzy nabrzeżami miał miejsce pierwszy załadunek w polskim Szczecinie. 12 sierpnia 1946 r. przeniesiono na szwedzki statek „Irma Skillinge” 330 ton węgla. Wszystko odbyło się ręcznie, przy użyciu koszy i windy okrętowej. W ten sposób zaczęto odbudowywać renomę miejsca, które podczas II wojny światowej uległo zniszczeniu.

Przystań z widokiem na zabytkową wieżę Bismarcka i leśne Uroczysko Kupały. Mimo iż znajduje się przy głównym torze wodnym Szczecin – Świnoujście, jest bezpieczna i spokojna. Cumują tu zarówno małe jednostki, jak i duże jachty oraz łodzie motorowe. Co ciekawe, jachty, które mają powyżej 55 lat, płacą za postój taniej!

Rejsy po Odrze i nie tylko

OGROMNE MOŻLIWOŚCI ODRA I PEENE QUEEN

 

Odra Queen oraz Peene Queen w rejonie pływania do Zalewu Szczecińskiego (port Szczecin, Stepnica, Trzebież, jezioro Dąbie) mogą zabrać na swój pokład do 156 pasażerów, natomiast flagowa jednostka jaką jest Odra Queen na trasie Szczecin – Świnoujście zabiera aż 136 pasażerów! Zarówno Odra jak i Peene posiadają dwa pokłady: górny (widokowy, zadaszony) oraz dolny (zamknięty, klimatyzowany). Przestrzeń obu statków, oprócz oryginalnej scenerii, daje komfort oderwania się od codzienności.

Wybierz dowolną trasę rejsu i ciesz się szeroką gamą udogodnień oferowanych przez Odra i Peene Queen

sprzęt nagłaśniający i multimedialny

catering w formie bufetu lub grilla

aranżacje wnętrza pod spotkanie tematyczne

profesjonalna obsługa kelnerska

opieka doświadczonych przewodników

oprawa artystyczna

Zapraszamy do kontaktu w sprawie czarterów: tel: +48 667 081 055, (poniedziałek – piątek: 08.00-16.00)

Wyjątkowe wycieczki czarterowe

Trasa-1-odra-i-peene-queen
Trasa 1

1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Elewator Ewa, 4. Kanał Grabowski, 5. Przekop Mieleński, 6. Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A., 7. Marina Gocław, 8. Nabrzeże Snop i Huk

Trasa-2-odra-i-peene-queen
Trasa 2

1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Kanał Grodzki, 4. Basen Wschodni, 5. Kanał Dębicki, 6. Przekop Brdowski

Trasa-3-odra-i-peene-queen
Trasa 3

1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Elewator Ewa, 4. Kanał Grabowski, 5. Przekop Mieleński, 6. Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A., 7. Marina Gocław, 8. Nabrzeże Snop i Huk, 9. Iński Nurt z Betonowcem

Trasa-4-odra-i-peene-queen
Trasa 4

1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Elewator Ewa, 4. Kanał Grabowski, 5. Przekop Mieleński, 6. Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A., 7. Rzeka Święta, 8. Jezioro Dąbie, 9. Iński Nurt z Betonowcem, 10. Nabrzeża Snop i Huk, 11. Marina Gocław

Trasa-5-odra-i-peene-queen
Trasa 5

1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. DOK nr 5, 4. Rzeka Święta, 5. Jezioro Dąbie, 6. Regalica, 7. Basen Górniczy, 8. Przekop Mieleński

Trasa-6-odra-i-peene-queen
Trasa 6

1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Przekop Mieleński, 4. Rzeka Święta, 5. Jezioro Dąbie, 6. Iński Nurt z Betonowcem, 7. Port Morski Police, 8. Kanał Skolwiński

Trasa-7-odra-i-peene-queen
Trasa 7

1. Wały Chrobrego, 2. Przekop Mieleński, 3. Inoujście, 4. Roztoka Odrzańska, 5. Stepnica, 6. Kanał Policki, 7. Port Morski Police, 8. Kanał Skolwiński

Trasa-8-odra-i-peene-queen
Trasa 8

1. Wały Chrobrego, 2. Przekop Mieleński, 3. Inoujście, 4. Roztoka Odrzańska, 5. Trzebież, 6. Kanał Policki, 7. Port Morski Police, 8. Kanał Skolwiński

Trasa-9-odra-i-peene-queen
Trasa 9

1. Wały Chrobrego, 2. Przekop Mieleński, 3. Odra Zachodnia, 4. Roztoka Odrzańska, 5. Zalew Szczeciński, 6. Rzeka Dziwna, 7. Wolin,

Trasa-10-odra-i-peene-queen
Trasa 10

1. Wały Chrobrego, 2. Przekop Mieleński, 3. Odra Zachodnia, 4. Roztoka Odrzańska, 5. Zalew Szczeciński, 6. Kanał Piastowski, 7. Rzeka Świna, 8. Świnoujście

Ceny czarterów

od 2 100 PLN

*Oferta szyta na miarę

  • Bar z napojami i przekąskami
  • Wybór jednej z 10 tras
  • Obsługa kelnerska
  • i wiele więcej...
learn more
Indywidualne podejście

Oferta szyta na miarę

Wycenimy czarter zgodnie z Twoimi potrzebami. Skontaktuj się z nami, by zamówić dodatkowe atrakcje, catering, specjalny wystrój lub indywidualnie stworzoną trasę.

Kontakt

Czekamy na Ciebie

Możliwość zakupu biletów na www.bilety.fm i Biurze Podróży Unity Line, Plac Rodła 8, Szczecin oraz bezpośrednio na statku na 15 minut przed każdym rejsem.

E-mail: statki@statki.net.pl

+48 91 88 02 909

+48 801 989 771

poniedziałek – piątek: 7:00-20:00,sobota: 7.30-15.30

+ 48 607 865 246

tylko sobota i niedziela

Dane teleadresowe

Unity Line Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Plac Rodła 8, 70-419 SzczecinNIP: 302-00-01-748Regon: 321457024
Wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000487684; kapitał zakładowy 50 000 SEK
Napisz do nas, a my odpowiemy tak szybko jak to będzie możliwe

Pozostańmy w kontakcie