Poznaj ofertę rejsów Odra i Peene Queen

Czartery dla firm i nie tylko
Cały statek tylko dla Ciebie
- Szukają Państwo oryginalnego miejsca na konferencję, szkolenie bądź imprezę integracyjną?
- Statki Białej Floty pływające po Odrze (Odra Queen i Peene Queen) są ciekawym pomysłem na organizację spotkania integracyjnego lub biznesowego. Każda z jednostek dysponuje odpowiednim wyposażeniem i niepowtarzalnymi widokami na Szczecin z perspektywy wody.
Welcome to
the place of enjoyment
Visit our gallery
Events schedule
Book a package
Never ending enjoyment
a vacation near your home
Completely remodeled and new for 2017, the new management is bringing you a Playa Pool Club facility with all the amenities and more of a private club, but without the expensive bond to join. Explore our membership options, see upcoming events, and view our gallery to learn more about the plans for our new facility.
More than just a pool
our pool facilities
We offer all the options that a traditional club does without an expensive bond required to join.
Enjoyment and activities that never end
visit gallery page
Our packages
Explore our membership options
With a full-size Olympic swimming pool as well as a kiddie pool with water feature, whether you are a single professional looking for somewhere to relax, swim, and sun bath or a family looking for fun for the kids and adults, you’ve come to the right club. On top of all that we also offer all the amenities of a private resort, right in your backyard.
reserve for parties!
See upcoming events
upcoming events
Testimonials
read visitors reviews
We are on instagram
Follow us
[instagram-feed]

Trasa po szczecińskim porcie / 1 godzina
Rejsy regularne
- Wały Chrobrego > Stare Miasto > Elewator Ewa > Kanał Grabowski > Przekop Mieleński > Morska Stocznia Remontowa „Gryfia” > Marina Gocław > Nabrzeża Snop i Huk > Wały Chrobrego
Są wizytówką Szczecina. Mają 500 m długości i leżą 19 m nad poziomem brzegu Odry. Powstały z inicjatywy nadburmistrza Hermanna Hakena w latach 1902 – 1921. Na Wałach zlokalizowane są siedziby Akademii Morskiej, Muzeum Narodowego i Teatru Współczesnego oraz Urzędu Wojewódzkiego. Z wody można objąć wzrokiem cały kompleks, a także zobaczyć fontannę zdobioną figurami Jana z Kolna i Jana Wyszaka.
Położone tuż nad Odrą, a rozciąga się aż do ulicy Niepodległości. Bombardowania w trakcie wojny zniszczyły prawie w 90 procentach jego zabudowę. Mimo tego, w obrębie Starego Miasta nadal znajduje się wiele ważnych zabytków Szczecina, m.in. Ratusz Staromiejski, Zamek Książąt Pomorskich, Baszta Siedmiu Płaszczy, Pałac Sejmu Stanów Pomorskich czy Bazylika
Archikatedralna św. Jakuba.
Wybudowany na początku XX wieku elewator-gigant. Największy tego typu obiekt w Polsce, który zaskakuje liczbami. Kubatura budynku to 75 tys. m³, co pozwala na składowanie ok. 50 tys. ton zboża (posiada aż 170 komór składowych). Jego wysokość w najwyższym miejscu wynosi 64 metrów – tyle, co 18-piętrowy wieżowiec. Podczas rejsu po porcie można natrafić na przeładunek zboża metodą ssącą.
Kanał wodny na Międzyodrzu, który jest częścią portu morskiego w Szczecinie. Ma długość 450 metrów i łączy Odrę z Przekopem Mieleńskim. Przy kanale położona jest Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A. Tam można wypatrzeć m.in. wieżę peryskopową, która jest pozostałością po stoczni łodzi podwodnych.
Zwany także Nowym Przekopem. Do 1949 roku funkcjonował pod niemiecką nazwą Mölln Fahrt. To żeglowny kanał w Dolinie Dolnej Odry o długości około 5 kilometrów. Należy do akwatorium portu morskiego w Szczecinie. Na północy sięga Kanału Grabowskiego, na południu łączy się zaś z Parnicą i Basenem Górniczym.
Stocznia dysponująca jednym z najnowszych i największych doków w Polsce. Położona na wyspie Gryfia, pomiędzy Odrą Zachodnią i Przekopem Mieleńskim. Początki jej działalności sięgają lat 50. XX wieku. Przy jej nabrzeżach można wypatrzeć zarówno prywatne jachty, jak i promy pasażerskie największych światowych armatorów.
Przystań z widokiem na zabytkową wieżę Bismarcka i leśne Uroczysko Kupały. Mimo iż znajduje się przy głównym torze wodnym Szczecin – Świnoujście, jest bezpieczna i spokojna. Cumują tu zarówno małe jednostki, jak i duże jachty oraz łodzie motorowe. Co ciekawe, jachty, które mają powyżej 55 lat, płacą za postój taniej!
Znajdują się na Gocławiu. W basenie pomiędzy nabrzeżami miał miejsce pierwszy załadunek w polskim Szczecinie. 12 sierpnia 1946 r. przeniesiono na szwedzki statek „Irma Skillinge” 330 ton węgla. Wszystko odbyło się ręcznie, przy użyciu koszy i windy okrętowej. W ten sposób zaczęto odbudowywać renomę miejsca, które podczas II wojny światowej uległo zniszczeniu.

Są wizytówką Szczecina. Mają 500 m długości i leżą 19 m nad poziomem brzegu Odry. Powstały z inicjatywy nadburmistrza Hermanna Hakena w latach 1902 – 1921. Na Wałach zlokalizowane są siedziby Akademii Morskiej, Muzeum Narodowego i Teatru Współczesnego oraz Urzędu Wojewódzkiego. Z wody można objąć wzrokiem cały kompleks, a także zobaczyć fontannę zdobioną figurami Jana z Kolna i Jana Wyszaka.
Położone tuż nad Odrą, a rozciąga się aż do ulicy Niepodległości. Bombardowania w trakcie wojny zniszczyły prawie w 90 procentach jego zabudowę. Mimo tego, w obrębie Starego Miasta nadal znajduje się wiele ważnych zabytków Szczecina, m.in. Ratusz Staromiejski, Zamek Książąt Pomorskich, Baszta Siedmiu Płaszczy, Pałac Sejmu Stanów Pomorskich czy Bazylika
Archikatedralna św. Jakuba.
Wybudowany na początku XX wieku elewator-gigant. Największy tego typu obiekt w Polsce, który zaskakuje liczbami. Kubatura budynku to 75 tys. m³, co pozwala na składowanie ok. 50 tys. ton zboża (posiada aż 170 komór składowych). Jego wysokość w najwyższym miejscu wynosi 64 metrów – tyle, co 18-piętrowy wieżowiec. Podczas rejsu po porcie można natrafić na przeładunek zboża metodą ssącą.
Kanał wodny na Międzyodrzu, który jest częścią portu morskiego w Szczecinie. Ma długość 450 metrów i łączy Odrę z Przekopem Mieleńskim. Przy kanale położona jest Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A. Tam można wypatrzeć m.in. wieżę peryskopową, która jest pozostałością po stoczni łodzi podwodnych.
Zwany także Nowym Przekopem. Do 1949 roku funkcjonował pod niemiecką nazwą Mölln Fahrt. To żeglowny kanał w Dolinie Dolnej Odry o długości około 5 kilometrów. Należy do akwatorium portu morskiego w Szczecinie. Na północy sięga Kanału Grabowskiego, na południu łączy się zaś z Parnicą i Basenem Górniczym.
Stocznia dysponująca jednym z najnowszych i największych doków w Polsce. Położona na wyspie Gryfia, pomiędzy Odrą Zachodnią i Przekopem Mieleńskim. Początki jej działalności sięgają lat 50. XX wieku. Przy jej nabrzeżach można wypatrzeć zarówno prywatne jachty, jak i promy pasażerskie największych światowych armatorów.
Ciągnie się od Odry Zachodniej do jeziora Dąbie. To jeden z większych nurtów Międzyodrza. Tereny nad Świętą są niezwykle malownicze. Towarzystwo rzeki upodobały sobie rozmaite gatunki ptaków. Można tu wypatrzeć nawet orła bielika. Wzdłuż rzeki usytuowane są zakątki wodne dla kajakarzy, żeglarzy czy miłośników wędkowania.
Jedno z największych polskich jezior. Z powierzchnią 56 km2 zajmuje czwarte miejsce. Wyróżnia się tym, że jako jedyne może gościć statki pełnomorskie. Historycznie zresztą jezioro stanowiło część Zalewu Szczecińskiego, do rozłamu doszło przez rozrastającą się deltę rzeki Iny. W północnej części Dąbia leży potężny wrak niemieckiego betonowca.
Wielki żelbetowy wrak, który tkwi na mieliźnie na jeziorze Dąbie. To kadłub byłego tankowca przewożącego benzynę syntetyczną z fabryki w Policach do Świnoujścia. Pochodzi z lat 40. XX wieku Po koniec wojny betonowiec został zbombardowany, a następnie jego wrak zatopiono. Przez pewien czas był nawet pomysł, aby zrobić z niego basen…
Znajdują się na Gocławiu. W basenie pomiędzy nabrzeżami miał miejsce pierwszy załadunek w polskim Szczecinie. 12 sierpnia 1946 r. przeniesiono na szwedzki statek „Irma Skillinge” 330 ton węgla. Wszystko odbyło się ręcznie, przy użyciu koszy i windy okrętowej. W ten sposób zaczęto odbudowywać renomę miejsca, które podczas II wojny światowej uległo zniszczeniu.
Przystań z widokiem na zabytkową wieżę Bismarcka i leśne Uroczysko Kupały. Mimo iż znajduje się przy głównym torze wodnym Szczecin – Świnoujście, jest bezpieczna i spokojna. Cumują tu zarówno małe jednostki, jak i duże jachty oraz łodzie motorowe. Co ciekawe, jachty, które mają powyżej 55 lat, płacą za postój taniej!
Rejsy po Odrze i nie tylko
OGROMNE MOŻLIWOŚCI ODRA I PEENE QUEEN
Odra Queen oraz Peene Queen w rejonie pływania do Zalewu Szczecińskiego (port Szczecin, Stepnica, Trzebież, jezioro Dąbie) mogą zabrać na swój pokład do 156 pasażerów, natomiast flagowa jednostka jaką jest Odra Queen na trasie Szczecin – Świnoujście zabiera aż 136 pasażerów! Zarówno Odra jak i Peene posiadają dwa pokłady: górny (widokowy, zadaszony) oraz dolny (zamknięty, klimatyzowany). Przestrzeń obu statków, oprócz oryginalnej scenerii, daje komfort oderwania się od codzienności.
Wybierz dowolną trasę rejsu i ciesz się szeroką gamą udogodnień oferowanych przez Odra i Peene Queen
sprzęt nagłaśniający i multimedialny
catering w formie bufetu lub grilla
aranżacje wnętrza pod spotkanie tematyczne
profesjonalna obsługa kelnerska
opieka doświadczonych przewodników
oprawa artystyczna
Zapraszamy do kontaktu w sprawie czarterów: tel: +48 667 081 055, (poniedziałek – piątek: 08.00-16.00)
Wyjątkowe wycieczki czarterowe

Trasa 1
1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Elewator Ewa, 4. Kanał Grabowski, 5. Przekop Mieleński, 6. Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A., 7. Marina Gocław, 8. Nabrzeże Snop i Huk

Trasa 2
1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Kanał Grodzki, 4. Basen Wschodni, 5. Kanał Dębicki, 6. Przekop Brdowski

Trasa 3
1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Elewator Ewa, 4. Kanał Grabowski, 5. Przekop Mieleński, 6. Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A., 7. Marina Gocław, 8. Nabrzeże Snop i Huk, 9. Iński Nurt z Betonowcem

Trasa 4
1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Elewator Ewa, 4. Kanał Grabowski, 5. Przekop Mieleński, 6. Morska Stocznia Remontowa Gryfia S.A., 7. Rzeka Święta, 8. Jezioro Dąbie, 9. Iński Nurt z Betonowcem, 10. Nabrzeża Snop i Huk, 11. Marina Gocław

Trasa 5
1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. DOK nr 5, 4. Rzeka Święta, 5. Jezioro Dąbie, 6. Regalica, 7. Basen Górniczy, 8. Przekop Mieleński

Trasa 6
1. Wały Chrobrego, 2. Stare Miasto, 3. Przekop Mieleński, 4. Rzeka Święta, 5. Jezioro Dąbie, 6. Iński Nurt z Betonowcem, 7. Port Morski Police, 8. Kanał Skolwiński

Trasa 7
1. Wały Chrobrego, 2. Przekop Mieleński, 3. Inoujście, 4. Roztoka Odrzańska, 5. Stepnica, 6. Kanał Policki, 7. Port Morski Police, 8. Kanał Skolwiński

Trasa 8
1. Wały Chrobrego, 2. Przekop Mieleński, 3. Inoujście, 4. Roztoka Odrzańska, 5. Trzebież, 6. Kanał Policki, 7. Port Morski Police, 8. Kanał Skolwiński

Trasa 9
1. Wały Chrobrego, 2. Przekop Mieleński, 3. Odra Zachodnia, 4. Roztoka Odrzańska, 5. Zalew Szczeciński, 6. Rzeka Dziwna, 7. Wolin,

Trasa 10
1. Wały Chrobrego, 2. Przekop Mieleński, 3. Odra Zachodnia, 4. Roztoka Odrzańska, 5. Zalew Szczeciński, 6. Kanał Piastowski, 7. Rzeka Świna, 8. Świnoujście
Ceny czarterów
*Oferta szyta na miarę
- Bar z napojami i przekąskami
- Wybór jednej z 10 tras
- Obsługa kelnerska
- i wiele więcej...
Indywidualne podejście
Oferta szyta na miarę
Wycenimy czarter zgodnie z Twoimi potrzebami. Skontaktuj się z nami, by zamówić dodatkowe atrakcje, catering, specjalny wystrój lub indywidualnie stworzoną trasę.
Kontakt
Czekamy na Ciebie
Możliwość zakupu biletów na www.bilety.fm i Biurze Podróży Unity Line, Plac Rodła 8, Szczecin oraz bezpośrednio na statku na 15 minut przed każdym rejsem.